You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - על, סמי מלכה מצטרף ליוסי מזרחי

נוער - על, סמי מלכה מצטרף ליוסי מזרחי

קשר העבר הותיק חוזר לשתף פעולה עם שוער העבר, באימון קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים, עמה הם כל כך מזוהים.

 מאת: אורי שמיר - עורך האתר

סיוע להכנת הכתבה: האתר הרשמי בית"ר ירושלים

סמל בית"רי נוסף מצטרף לצוות המקצועי של קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים. אחרי מינויו בחודש שעבר לתפקיד מאמן הקבוצה של יוסי מזרחי (67), שסיים קריירה מכובדת כמאמן בוגרים - לאחר שהוביל את קבוצת הבוגרים בשנת 2007 לזכייה באליפות ולאחר שעשה פרקים נכבדים של אימון בוגרים במכבי פ"ת ובמ.ס אשדוד ובמספר קבוצות נוספות, הודיעה הנהלת בית"ר ירושלים באופן רשמי למנות כעוזרו של מזרחי את סמי מלכה (61) - שאימן בעונה האחרונה את קבוצת נערים ג'.

סמי מלכה מאמן קרוב לעשור וחצי במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים קבוצות בגילאים שונים. הציוות שלו ליוסי מזרחי למעשה מהווה סגירת מעגל עבור השניים, ששיתפו פעולה בשנות ה-70 וה-80 במדי קבוצת הבוגרים של בית"ר ירושלים. מזרחי שימש כשוער ומלכה כקשר מוכשר. השניים זכו יחדיו במהלך שנות ה-80 באליפות ההיסטורית בשנת 1987 ובשלושה גביעי מדינה. כעת הם חוזרים לשתף הפעולה, הפעם מהקווים.

מכאן לתגובות למינוי, שפורסמו באתר הרשמי של בית"ר ירושלים:

סמי מלכה אמר: "אני שמח לחזור ולשתף פעולה עם יוסי, ולהיות חלק מהתהליך שנבנה בבית"ר ירושלים. בשנה האחרונה ראיתי בהתפתחות של המחלקה, בהפיכת השלוחות בכל רחבי הארץ לחלק בלתי נפרד מהמועדון, וכעת יש לי וליוסי מטרה לתת לשחקנים הצעירים את הכלים הנדרשים להצליח. אני מודה להנהלת הקבוצה על האמון ומחכה להתחיל כבר".

יו"ר המועדון, אלי אוחנה, אמר לאחר ההודעה: "אני מאוד שמח לראות את סמי ואת יוסי מתגייסים למען מטרה כל כך חשובה. אנחנו מספקים לילדים את המעטפת על מנת להפוך אותם לכדורגלנים. גם סמי וגם יוסי התמודדו עם קהל, משברים, הפיכה לכדורגלנים מקצועיים ואגדות בית"ריות, וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים להנחיל לנוער שמגיע וחולם לשחק בליגת העל. סמי הוא דמות חינוכית נהדרת, שעובד שנים רבות עם ילדים ומאמין בדרך לקדם אותם. אני מאחל לו וליוסי בהצלחה, ומאמין שנראה מהמהלך הזה תוצאות יפות מאוד כבר בקרוב".

 

אוהד בק - אימון מנטלי באזור גוש דן וירושלים

 

כל כדורגלן חולם להביא את היכולות הגבוהות שהוא מציג באימון ישירות לרגע האמת בשבת, כי כישרון כבר יש לך, אז מה חסר? אני אוהד בק, מאמן מנטלי המתמחה בהבאת היכולות מהאימון למשחק, ניסיון של כ-8 שנים כשחקן וכאיש צוות במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, מאסטר ב-NLP ומאמן מנטלי מטעם האונ' הפתוחה. בתהליך איתי נעבוד על המרכיבים שיביאו אותך להצלחה: נבנה ביטחון עצמי חזק, נפתח חוסן מפני מתחים ופחד מכשלונות, ובעיקר – נגיע יחד לפריצת דרך שאפילו לא חלמת עלייה. 

 

פרטים ליצירת קשר. טלפון: 054-4968724. להמלצות מצד שחקני בית"ר ירושלים - הקליקו כאן , לערוץ היוטיוב שלי - הקליקו כאן, לערוץ הפייסבוק שלי -הקליקו כאן, לערוץ האינסטגרם שלי - הקליקו כאן .